-->

BUAT CINTA DUNIA DAN CINTA SEJATI

Aku akui kamu memang cantik..
Ku akui kecantikanmu nyaris sempurna..
Aku akui aku memang sangat mencintaimu..
Aku akui aku tidak akan mampu melupakanmu..
Aku akui kamu adalah segalanya bagiku..
Tapi malam ini aku katakan..cintamu bukanlah untukku..
Tapi malam ini aku katakan..jalanmu bukanlah jalanku..
Tapi malam ini aku katakan..kecantikanmu bukan untukku..
Aku tau dengan kecantikanmu..bisa mendapatkan yang kau mau..aku tau kehidupanmu tidak seperti kehidupanku..kejarlah yang kau mau..raihlah gemerlap dunia mu..jika aku berlomba tentang harta..mungkin aku kalah..tapi ketahuilah..aku akan buktikan..bahwa cintaku lebih berharga dari hartamu..aku akan buktikan..orang yang mencintaiku..akan lebih bahagia darimu..aku akan berikan segalanya..untuk dia yang mencintaiku..aku akan bahagiakan dia dengan segala kemampuanku..akan akan aku buktikan..gemerlapnya dunia mu menjadi tidak berharga..akan aku berikan sorga dunia sekuat kemampuanku..akan aku bawa kesorga sebesar keyakinanku..
Kini aku telah menyaksikan....kini aku tau..hati kamu tidak bahagia..sesekali terdengar penderitaanmu..kini kamu tau..dengan cinta semua bisa diraih..kini aku tau..dan kini kamu tau..cintalah yang menang..cintalah yang menang..aku bertanya padamu..puaskah hidupmu..untuk siapakah hidupmu..kenapa kamu tidak lebih dariku..malah kamu menangis..(hatiku sama sekali tidak tersentuh)dalam hati(itulah yang kau dapat!!NASIB CEWE MATRE!!(untuk semua..menikahlah dengan orang yang mencintaimu..karena kamu pasti akan mendapatkan segalanya dari nya..)

Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel