-->

CARA MENGETAHUI KHODAM YG COCOK DARI PUSAKA ( BENDA ISTIMEWA )

Disetiap ciptaan Allah..terkandung manfaat..tak satupun ciptaan Allah yang tidak mempunyai manfaat..
Salah satu nya..benda pusaka..atau batu istimewa..
Namun manfaat itu..belum tentu untuk semua orang..
Kadang suatu batu..sangat bermanfaat..di si A..akan tetapi..di si B tidak..
Untuk mengetahui hal itu..banyak ahlinya..akan tetapi..kadang kita bingung..kepada siapa mesti bertanya..
Disini aku..akan menyampaikan..cara mudah..untuk mengetahui..cocok atau tidak..benda pusaka..atau benda istimewa untuk kita..
Jika benda itu..sejenis cincin..atau bentuknya kecil..maka bawalah..kemanapun..lakukan selama 40 hari..perhatikan perubahan hidup..dalam 40 hari itu..jika dalam waktu itu..bertambah baik kehidupan kita..maka benda itu..cocok untuk kita..tapi jika..dalam kurun waktu itu..banyak kejadian buruk..maka itu tidak cocok..lebih baik jangan dibawa..simpan saja dilemari..karena kalau disimpan dirumah..biasanya tidak begitu berpengaruh..
Jika benda itu besar..atau tidak bisa dibawa..maka simpanlah..dikamar tempat tidur kita..setiap hari lihat dan pegang..lakukan selama 40hari..jika keadaan hidup bertambah baik..itu pertanda cocok dengan kita..tapi jika..dalam kurun waktu itu..banyak kejadian buruk..maka itu tidak cocok..bungkus barang itu dan simpan..dipeti..tdk usah dilihat lagi..biasanya kalau tidak pernah ditengok..tidak akan ada pengaruh apapun..
Jika kita suka..akan barang itu..dan ingin selalu memakainya..
Untuk menetralkannya..bacakan shalawat 1000x dan syahadat 7x..selama 1 minggu..tiupkan keair digelas..dan cuci barang itu..dengan air itu..ingsya Allah akan jadi netral..sudah ah..smga manfaat..

Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel