-->

KISAH TRANSFER PENGASIHAN ( ILMU AGAR DI CINTAI )

Disuatu waktu..seseorang datang ke rumah ku..
Dia bercerita..bahwa dia di zolimi oleh seorang wanita..dia kerja sebagai pelaksana..pembangunan hotel perempuan itu..kata dia.."saya bekerja tidak dibayar..dan dia telah menyakiti perasaan saya..tadi nya dia pura-pura suka sama saya..tapi setelah selesai..pembangunan hotel itu..dia tidak mau ketemu sama saya lagi..
Aku bertanya.."jadi inginnya bapak bagaimana..??
Dia menjawab.."saya ingin membalas sakit hati saya..saya ingin dia..tergila-gila mencintai saya..
Aku bertanya.."apakah dia punya suami..?
Dia menjawab.."tidak punya..dia itu seorang janda..
Aku bertanya lagi.."apakah bapak siap menikahi nya..?
Dia menjawab dengan tegas.."saya siap lahir batin..
Aku melanjutkan kata-kata ku.."saya mau menolong bapak..tapi bapak harus berjanji..tidak boleh berzinah..harus menikahi nya..dan jangan memanfaatkan..untuk hal-hal yang buruk..dan juga ada maharnya..
Dia menjawab.."saya siap pak..dan saya berjanji tidak akan melanggarnya..
Dan aku kembali berkata.."aku mendalami ilmu pengasihan..tingkat tinggi ini..untuk menolong..suami istri..yang salah satu nya selingkuh..dan baru kali ini..aku melakukan..kepada yg bukan suami istri..jadi jangan sampai bapak melanggar janji..
Dia menjawab dengan tegas.."demi Allah saya tidak akan..melanggarnya..
Setelah kesepakatan itu..akupun melakukan transfer pengasihan itu..
Transfer itu dilakukan selama 1 minggu..hanya nama dan nama binti nya saja yang diperlukan..
Tiga hari kemudian..dia datang kerumah ku..waktu itu di rumah ku banyak temanku..dan dia bercerita..dengan wajah yang berseri-seri..kata nya.."alhamdulillah berhasil..sekarang dia datang..mengejar saya..dan dia tidak mau..berpisah dengan saya..dan dia pun sudah membayar semua gaji saya..dan saya pun tanpa minta..dia memperbaiki bengkel saya..tidak apa-apa kan pak..kalau saya tidak minta..?
Aku menjawab.."kalau dia memberikan tanpa paksaan..itu tidak apa-apa..
Diapun terus bercerita..mungkin saking senangnya..
Dan diapun mohon pamit pulang..
Setiap malam..dia datang kerumah..dengan cerita keberhasilannya..dan dia mengatakan akan segera menikahinya..
Waktu berlalu..3 minggu sudah berlalu..sampai disuatu malam..ada seseorang..datang kerumahku..
Dia bercerita..bahwa dia bekerja disebuah hotel..dan dia disuruh..oleh anak yang punya hotel itu..
Dia menceritakan..bahwa yang punya hotel itu..tergila-gila kepada bawahannya..
Dia bercerita dengan berapi-api.."ibu(panggilan kepada yang punya hotel) pasti dipelet..soalnya ini mustahil.!masa seorang milyuner..bisa tergila-gila..kepada mandor miskin..pasti ini dipelet.!dan ibu sudah habis ratusan juta..membangun bengkel dan perlengkapannya..buat mandor itu..inikan aneh..
Aku terus mendengarkan..dan bertanya.."siapa nama atasan bapak itu..?
Dia menjawab.."nama atasan saya itu..si anu binti si anu(maaf disembunyikan)..aku kaget..kaget sekali..ternyata nama perempuan itu..adalah yang tembak ilmu pengasihan olehku..
Untuk meyakinkan hatiku aku berkata.."apakah ibu ini adalah yang punya hotel anu(...)
dia menjawab.."ko bapak tahu..apakah bapak mengenal ibu..?
Aku menjawab.."tidak..aku hanya menebak saja..
Karena itu adalah perbuatanku..dengan memberikan air..kepada ibu itu..dan mencabut..ilmu yang aku transfer..maka secara otomatis sembuh.. menyaksikan..efeknya begitu hebat..tapi disalah gunakan..aku sangat menyesal..dan sejak kejadian itu..bertahun-tahun aku tidak berani..untuk menggunakanya..
Dan laki-laki itupun datang.."dia berkata.."kacau pak..sepertinya dia ada yang mengobati..dia menjauhi saya..
Aku hanya berkata.."mungkin bapak menyalah gunakannya..
Dan diapun terdiam..
Pengalaman itu..menjadikan aku sangat hati-hati..sudah ah..

Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel