-->

TANDA-TANDA REZEKI ADA PENGHALANG SIHIRNYA

Ada ciri-cirinya..keadaan rejeki kita..kena pengaruh sihir atau guna-guna..
Didalam setiap usaha..apapun itu..tidak terlepas..dari persaingan..dan karena persaingan itu..banyak yang menghalalkan berbagai macam cara..termasuk dengan cara..guna-guna atau sihir..guna-guna atau sihir itu..adalah untuk menjatuhkan lawan bisnisnya..atau saingan dagangnya..
Disini aku..akan menyampaikan..tanda atau ciri..usaha yang terkena guna-guna..
Biasa nya..sihir yang paling ringan..atau baru mau masuk..ditandai dengan..mata selalu ngantuk..dan semangat seolah hilang..kemudian ada hal-hal atau kejadian yang aneh..yang bersifat merugikan..padahal kita sudah hati-hati..dan selanjutnya..jika kita berdagang..dalam tempo 3 hari..berturut-turut..tidak mendapatkan untung..maka itu menandakan bahwa..kita dalam keadaan terkena guna-guna..segera obati..karena kalau tidak segera..diobati atau di tangkal..maka usaha akan cepat bangkrut..kalau jenisnya ringan..bisa di tangkal hanya dengan..membaca alfalaq dan annas 113x setiap malam..akan tetapi..jika jenis sihirnya berat..maka mesti di tangani khusus..oleh ahli nya..
Cepat tangani..atau obati..selagi masih ada modal..jangan sampai..modal habis..dan terjebak hutang yang melilit..jangan pernah bertanya..?kenapa orang menyihir kita..?orang menyihir atau mengguna-guna kita..kebanyakan karena iri dengki..yaitu tidak suka melihat orang lain lebih sukses..
Ciri lainnya..yaitu..malas yang berlebihan..perasaan malas yang berlebihan..dan biasa nya kita tidak malas..maka itu tandanya kena guna-guna..
Perasaan takut..perasaan takut yang tak beralasan..itu menandakan kita dalam pengaruh sihir..
Selalu salah dalam memprediksi..untung dan rugi..itu juga bisa jadi dalam pengaruh sihir..
Selalu ingin marah..tanpa sebab..itu tandanya kita dalam pengaruh sihir..
Hal-hal di atas..adalah berdasarkan penelitian dan khabar ghaib..
Dan hal tersebut..lumrah..dan banyak yang mengalaminya..maka mungkin ke banyak kan..menganggap itu hal biasa..dan ketika usaha sudah hancur..baru kita menyesalinya..
Sudah ah..semoga manfaat..

Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel