-->

SISI GHOIB PENEMUAN FOSIL GAJAH PURBA

Sebelum aku menemukan fosil itu..aku mimpi mendapatkan bayi..dan mimpi itu terjadi dua kali.. Dan yang aku anggap aneh..setelah fosil itu aku dapatkan..aku bermimpi..ada satu suara ghaib..suara perempuan..dia berkata",siapa yang mengambil anakku..siapa yang mengambil anakku...!! Suara tanpa wujud itu..terus terdengar..sampai orang-orang berlari ketakutan..aku pun mendekati suara itu..,dan mahluk itupun menyerangku..dan aku berusaha melawannya..dengan membaca doa..terus aku membaca doa..badanku seolah diselimuti cahaya putih..mengelilingi badanku..dan menghalangi mahluk itu..mahluk itu terus menyerangku..dan hampir bisa menyentuhku..aku terus membaca doa..dan memasrahkan diri kepada Allah..ketika hampir mahluk itu bisa menyentuhku..tiba-tiba ada cahaya dari langit..dan masuk ke tubuhku,,cahaya putih terang itu..terus masuk ketubuhku..dan aku hanya pasrah saja..dan aku heran ketika mahluk itu menyerangku..mahluk itu tersedot oleh cahaya itu..dan masuk ketubuhku bersama cahaya itu.. dan akupun terbangun..dan aku bersyukur..bisa menang dalam pertarungan itu..dan aku langsung teringat akan fosil-fosil itu.. semoga semua ini manfaat..amiiin..

Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel