-->

KISAH KHASIAT MUSTIKA GETAH KILAYU DAN MUSTIKA LIDAH BURUNG

Disatu malam..seseorang datang padaku..ia bercerita..bahwa usahanya..sudah hampir bangkrut..dia terlilit hutang..dia sudah krisis kepercayaan..dia bilang"saya sudah bagaikan telur diujung tanduk...
Dia terbelit hutang..sudah bingung..rumah sudah mau disita..
Aku merasa kasihan..aku tanya sama teman gaibku..dan menurut teman ghaibku..usaha dia..terkena guna-guna..dan untuk memulihkan usahanya..selain harus dibersihkan guna-gunanya..dia harus bawa mustika getah kilayu..(getah kilayu/katilayu jati paranje Cirebon) 
Dan aku berkata padanya"sudah tidak usah bingung..nih kamu maharin getah kilayu (getah katilayu jati paranje Cirebon) saja..kamu mau yang kecil atau yg besar..
Dia menjawab",saya ambil yang kecil saja dech..
Dan diapun pulang..besoknya dia telepon..katanya",alhamdulillah,,ajaib,ajaib..saya baru dapat pinjaman 200 juta..dan baru saja keluar dari rumah orang yang meminjamkan uang..ada seseorang memanggil..dan berkata",bapak habis pinjam uang ya..?kenapa tidak ke saya..kalau nanti kurang..disaya ada enam ratus juta sih..
Dia menjawab",baiklah nanti kalau ada kekurangan saya ambil..
Dan diperjalanan pulang..dia bertemu dengan teman lamanya..dan temannya berkata",kemana saja..?kalau butuh modal saya ada empat ratus jutaan sih..
Dia menjawab..",trimakasih,,nanti kalau saya kurang modal,,saya kerumah..
Sambil tertawa dan mengucapkan terima kasih ...dia tutup teleponnya..dan mengucapkan terima kasih kepada ku.. 
Dan selang satu bulan setengah..dia membeli mobil,,dan usahanya terus berkembang..sekarang dia tidak kekurangan modal lagi..mobilnya sudah banyak..modal sudah milyaran..
Itu sebagian cerita..khasiat getah kilayu..yang ketika kita bisa membuka khasiat ghaibnya..maka akan sangat membantu..dan mustika getah kilayu itu dikawinkan dengan mustika lidah burung..
Dengan membuka dan menyelaraskannya..ingsyaAllah akan sangat besar khasiatnya..buat usaha,naik pangkat,dagang,penyanyi,artis,dai,pengacara,dll..
Kedua mustika itu..sangat sulit..untuk mendapatkannya..harus melewati bermacam rintangan..
Untuk yang super istimewa maharnya 3,5 juta,,untuk yg istimewa 2,5 juta..dan yang sedang 1,5 juta..
Dan untuk yang sangat kecil sekali 250 rb..(yg terkecil) itu mahar untuk sepasang..tidak seberapa..jika dibandingkan dengan khasiatnya..dan kesulitan mendapatkannya..
Sudah ah...

Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel