-->

MENDAPATKAN PETUNJUK

Aku merasa..sangat berat..menuliskan pengalaman..yang lebih..banyak mengandung ..hal-hal ghaib.. Padahal..niat awal..aku membuat..blog ini..bukan untuk apa-apa..aku hanya..berniat..mendokumentasikan..atau menyimpan pengalaman-pengalaman ku saja..dengan harapan bisa bermanfaat.. Akan tetapi..mereka yang tidak memahami..dan belum pernah mengalami..menganggap tulisan ku ini bohong.. Aku sempat tersinggung..dan merasa hilang semangat..untuk melanjutkan menulis..sampai aku..terus memohon petunjuk..dan kekuatan kepada Allah.. Dan alhamdulillah..aku mendapatkan jawaban..yang menenangkan hatiku.. Aku sadar..apa yang aku tuliskan..adalah suatu perkara yang ghaib..yang rosulullah saw sekalipun..dianggap pembohong..oleh abu jahal..dan walaupun..rosulullah berusaha..membuktikan dengan berbagai macam cara..termasuk membelah bulan..yg banyak orang menyaksikannya..tapi tetap saja..abu jahal tdk percaya..dan tetap saja menghujat..??? apalagi aku..yg bukan siapa-siapa.. Tapi rosulullah saw tetap menyampaikan kebenaran.. Jadi ingsyaallah ini akan aku teruskan...??

Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel