-->

MENDEKATI ALLAH

Selalu ingin..mendekati Allah..tapi aku telah jauh.. Selalu ingin..mendekati Allah..tapi aku kelelahan.. Selalu ingin..mendekati Allah..tapi aku lalai.. Selalu dan selalu berusaha..tapi sang iblis tiada lelah menggoda.. Aku yang rapuh..aku yang tiada daya..?? Hanya kasih sayang Allah..yang membuat aku lepas dari godaannya.. Namun hanya sedikit..hanya secuil..aku beribadah kepada Allah..terlalu banyak..waktu yang aku sia-siakan.. Padahal..bersama Allah itu indah..tenang..bahagia..manfaat.. Tapi ini aku ya Allah..yang lemah..ampuni aku..ampuni aku..ampuni aku..dari semua dosa dan kekeliruan.. Ampuni aku..yang belum bisa bersyukur.. Ampuni aku..yang terlampau cinta dunia.. Ampuni aku..yang mengejar sorgamu..tapi cinta dunia.. Ya Allah..limpahkanlah rahmat serta salam..kepada junjungan nabi besar rosulullah muhammad saw..serta keluarganya..sahabatnya dan umatnya semuanya..amin..

Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel